Γιος και μαθητής του ζωγράφου Γιόχαν Ούλτριχ Λοτ (Johann Ultrich Loth), ο Γίοχαν Κάρλ (Johann Carl) έφυγε για τη Ρώμη μετά το 1653. Το 1656 εγκαταστάθηκε στην Βενετία όπου έμεινε μέχρι το τέλος της ζωής του. Μαζί με τους Giovanni Battista Langetti (Τζιοβάνι Μπατίστα Λαντζέτι, 1635-1676), Αντόνιο Τζάνκι (Antonio Zanchi, 1631-1722) ονομάστηκαν tenebrosi λόγω της τεχνοτροπίας τους, η οποία απέρρεε από την επίδραση των έργων του Καραβάτζιο, και χαρακτηριζόταν από τα σκούρα χρώματα και την έντονη αντίθεση φωτός και σκότους. Ο Λοτ (Loth) ασχολήθηκε με απεικονίσεις αλταρίων σε εκκλησίες, με σκηνές από την Παλαιά κυρίως Διαθήκη, καθώς και με μυθολογικά και ιστορικά θέματα. Κύριο χαρακτηριστικό των έργων του είναι η κυριαρχία της γυμνής μορφής, στη δε αντρική είναι εμφανής η προσπάθεια απόδοσης της μυολογίας του σώματος που γίνεται ακόμα πιο έντονη με την χρήση των φωτεινών και σκοτεινών επιφανειών. Λόγω της δεξιοτεχνίας που τον χαρακτήριζε και της απήχησης που είχαν τα έργα του στο κοινό της εποχής, δημιούργησε στην Βενετία ένα πραγματικό «εργοστάσιο παραγωγής πινάκων» ενώ είχε πολλές παραγγελίες από βασιλείς και πρεσβευτές καθώς και για διακοσμητικά σύνολα εκκλησιών.

Μοιραστείτε: